Hm...

Ja, hur gick det då med alla telefonsamtal som skulle ringas idag?! INTE så bra kan jag väl säga. Jag missade alla telefontider pga att Love och jag sov så länge! Imorgon är en ny dag och då får vi ta nya tag! Jag kommer iof att missa alla telefontider igen eftersom att det är dags för mig att besöka MVC för att mäta magen och lyssna på hjärtljud. Jag ska vara där redan klockan 8 imorgon, fattar inte vad jag tänkte på när jag tackade ja till den knasiga tiden. Nåja, Love kommer att få vara hemma med min papi eftersom att både min mami och Chrill jobbar. Jo, visst hade han kunnat följa med mig också men han sover ju så länge på morgonen så det är ju bättre att han får sova ut istället för att jag ska väcka honom!

Idag då. Vi sov länge. Gick upp och käkade frulle för att sedan klä på oss och åka iväg till Birsta City. Där var det skönt att gå, nästan inge folk alls, så vi kommer absolut att åka dit till öppningsdags fler gånger!

Medan jag gick runt i alla affärer satt Love snällt i vagnen och käkade kex och drack vatten, med ett undantag då vi kom in till pops butik för då ville han leka med legot som fanns där. Så han stog snällt och lekte medans jag kikade runt på allt nytt som kommit in. Vilket resulterade i att jag köpte en mössa till Love därifrån.

Andra saker som fick följa med oss hem var:
  • Underkläder till mig, jag älskar när det är halvareapriset på underkläder!!
  • En klänning att ha på min systersons dop, även den var det halvareapriset på!
  • En söt kofta till mig.
På vägen hem i bilen lyckades jag inte hålla Love vaken utan han somnade....jag som hade tänkt att han skulle hinna få lunch innan han skulle sova, men så blev det icke! Han fick istället sova skönt i vagnen.

Nu har vi båda käkat lunch och fikat. Systeryster med man och barn kom förbi på en fika så nu är vi nyfikade och Love är ute och leker. Jag ska ta och gå ut till honom och mami jag med. Det blåser idag, inte så skönt tycker jag!

Ikväll är det jobb som gäller både för mami och mig. Det blir alltså min papi som ska barnvakta Love. Det kommer nog gå galant, jag ska ta fram allt som behövs för kvällen när det gäller kläder och gröt. Middgen tänkte jag försöka ge Love innan jag åker iväg, ja, då slipper papi den biten iaf, och den är ju inte alltid så enkel. Jag fattar inte varför Love är så tjurig när det gäller mat?! Nåja det blir nog bra tillslut!

Nu måste jag sluta för att snart tar batteriet slut!

Hep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0