Film

Här ligger jag och kikar film, men nu är det paus så jag kan passa på att skriva lite.

Idag har vi inte gjort många knop. Vaknade, käkade frulle gick ut och lekte. Hem för att käka lunch och sen sova i två och en halv timma, allihopa tillsammans i sängen, jag, Love och Chrill, huur skönt som helst!

När vi vaknat åkte vi till Loves farmor och farfar och käkade middag, gott! Sen åkte Chrill på jobb och vi stannade kvar och fikade och lekte ute.

Imorgon är det söndag och för oss betyder det packdag. Vi åker troligtvis till Sthlm på måndagkväll så jag tänkte packa ner lite smått och gott som vi ska ha med oss ner. Annars har vi inte så mycket inplanerat för morgondagen, jag antar att det kommer att  regna, så ett fikabesök hos min farmor och farfar skulle sitta fint!

Det är ju även sista dagen som marknaden är, men jag är inte så supersugen på att gå. Det skulle vara för att åka och köpa en sån där snygg heliumballong till Love i sådana fall, annars är ju det mesta skräp de säljer!

Nu ska jag fortsätta kika film!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0