Dags att sova nu antar jag....

Jag fattar inte varför jag aldrig blir trött?! Jag borde ju vara dödstrött vid det här laget, jag har ju jobbat och stått i hela dagen lång, men icke, jag är pigg som en mört! Jag hittar liksom på fler och fler måsten bara för att inte behöva gå och lägga mig....knasiga människa som jag är! Men jag ska ta mig i kragen och stänga av datorn nu, men när man ligger i sängen och surfar, som jag gör nu,  kanske det räknas som att man ligger och nästan sover.....jag ska ju trots allt upp halv sju imorgon, eller ja, jag har iaf ställt larmet tills dess......

Imorgon klockan 0800, skall jag infinna mig på MVC i city, det ska bli såå mysigt att få höra bebisens hjärta synd att Chrill jobbar och inte kan följa med och lyssna, men det går ju fler tåg!

Efter MVC ska jag passa på att gå in till BVC för att snacka med vår standinBVCtant. Jag måste få lite mer ad-droppar samt snacka om hurvida vi ska göra med Loves journal osv. Hoppas, hoppas att vi får behålla henne, alltså standinbvctanten, hon är superduktig och mysig!!

När jag är färdig i stan brummar jag hem till Love och leker lite med honom, vettte sjutton vad vi ska hitta på imorgon, kanske blir det en sväng till min farmor och farfar. På kvällen kommer äntligen Chrill hit!!! Han har 24 timmars ledigt från jobbet innan han börjar sina nattpass, så då skav i passa på att pussas och mysas!!

Joho, men nu ska jag väl sluta då, men bara för att batteriet återigen börjar ta slut, snacka om dåligt batteri jag har i den bärbara, måste ju för sjutton ha i laddaren heela tiden, jobbigt tycker jag!

Nåja, GODNAATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0