Vuxna människor

Jag blir galen. Säg mig, varför är det så svårt för vissa, jag nämner inga namn, att säga hej? När vi dessutom har pratat med varandra förut. Men helt hux flux har denna människa slutat hälsa. Varför? Det var ju inte så att hon inte såg mig, våra blickar möttes, men så fort hon såg mig så blickade hon bort. Det är inet första gången. Vi är väl vuxna människor, jag slår även vad om att hon läser bloggen. Ja, vad ska jag säga, sorgligt, omoget ja, listan kan göras lång.

Men men, vi har väl inget gemensamt, hon kanske känner sig för ocool för att hänga med mig, för jag är ju så cool?! Hahaha, NOT!

Var bara tvungen att få skriva av mig lite! Såja, nu känns det mycket bättre!

Tjarå!


Kommentarer
Postat av: Dunne

Låter komplicerat och irrterande det där.

2008-04-21 @ 15:22:18
URL: http://dunne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0