Vilket väder!!!

Då var snart denna helg slut. Jag måste då säga att jag har hunnit med mycket trots att jag jobbat hela helgen.

Igår lördag, jobbade jag till 12 därefter skyndade jag hem till lillasyster som var barnvakt åt Love då Chrill skulle på något event.

Väl hemma möttes jag av en glad Love som lekte med syster. Jag bytte om för att sedan gå till centrum och shoppa...lite till!

Ja, vi var ju på shoppingtur i torsdags också, och då kom jag hem med två par skor, en blus, mascara och lite annat krimskrams. Kikade också på gravidbadkläder men det var inget som föll mig i smaken, men jag har en ide så jag tror att det kommer lösa sig iaf!

Nåja, idag jobbade jag till 13. Skyndade mig hem för att möta upp mina älsklingskillar. Vi gick och kikade på djuren samt lekte i lekparken. Det var så otroligt mycket folk ute idag, tror visst att det var det härliga vädret som lockade ut alla! Solen har gassat som jag vet inte vad, en riktig försommardag kanske. Det var iaf superduperskönt!

Påvägen hem somnade lilleman så vi stannade till, köpte varsin glass och satte oss ner på en bänk och njöt i solen! UNDERBART!

Ikväll har vi badad och busat, Love sover därför som en sten och jag känner mig lika trött jag, så jag ska bara äta lite hallonsorbet och sen hoppa i sängen!

Denna vecka kommer att gå till att sålla ut och packa ner alla sommarkläder inför vårt sommarlov i Sundsvall. LÄngtar! Och på onsdag är det inskrivning!!!!! SPÄNNANDE!!!

Nu lite bilder från dagen:
image424
Lovecool!
image425
Love och daddycool kikar på geten
image426
SÅÅÅ SKOJJIGT!
image427
Släpp fångarna loss det är vår!

Ses i morgon!
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: sofie & algot

nämen... love har lika cool jacka som algot. :)

2008-04-21 @ 08:09:25
URL: http://sofieflikkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0