Tittut!

image436
Tittut!

Idag var vi då på den efterlängtade inskrivningen! Det gick toppen och där konstaterades det till 100% att jag är gravid igen, började tvivla på det igår när jag skulle somna, nervös var mitt namn. Men som sagt det gick jättebra. Det känns jättebra att vi har samma BM som förra gången, ja, hon känner ju liksom oss!

Alla värden var i toppskick så jag behöver inte äta några järntabletter utan ska fortsätta som vanligt med mittval kvinna som jag vanligtvis äter.

Vi snackade också om att vi ska vara borta i Sundsvall heela sommaren och det var absolut inga problem för henne att skicka upp en remiss för ultraljud på Sundsvallssjukhus. Det kändes superskönt då vi sparar både tid och pengar på att inte behöva åka ner för att göra det här! Nu måste jag bara ta reda på till vilken adress som hon ska skicka adressen till.

Ja, annars har vi bara tagit det soft. Började dagen klockan 7 varpå vi käkade frulle och busade. Sen gick vi och la oss alla tre och sov i några minuter. Sen gick vi upp och klädde på oss för att sedan käka lunch på MAX, lyxigt värre!
Efter lunchen på MAX gick vi en sväng till lekparken och gungade. Men när Love lessnat så gick vi in till centrum för inhandla en keps, men vi hittade ingen keps utan en solhatt så jag får fortsätta att leda efter keps i Sundsvall istället, men jag har nog redan hittat en vinnare från polarn&pyret. Jag ska nog köpa en likadan som han hade förra sommaren, en såndär som går ner över nacken och är i mjukt och skönt tyg. Ja, den får det bli!

När vi kikade på kepsar rann tiden iväg och vi var tvungen att rusa till inskrivningen!

Efter inskrviningen gick vi och strosade varpå vi stötte på Angela och Stella. MYSIGT! Vi snackade ett tag men sen blev Love trött så vi gick ut och köpte glass. Love somnade så jag och Chrill satte oss på en bänk i parken och solade. I nästan en timme satt vi och njöt solen! UNDERBART!

Nu har Love ätit kvällsgröten och jag sitter här och käkar vindruvor. Vi ska snart lägga plutten och jag ska fortsätta att packa. Chrill håller på för fullt nu, han är som vanligt såå duktig när det gäller packning!

Men imorgon drar vi!!! JIHOOO!!!

Bäst att kila!

Tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0