Snorungen Jansson

Sitter framför tv:n med tvdosan i högsta hugg! Han byter kanaler, höjer och sänker ljudet, ojdå, nu har han visst fått upp luckan också. Han är så busig vår lilla son!!

Alldeles nyss satt han som ett ljus och pillade ut stoppningen från en puff som hade ett hål i sidan. Och självklart stoppade han allt som han pillat ut i munnen, mmmm, gott tyckte Love! Han blev dock mindre glad när jag kom och sa, AJ AJ....då blev han arg och sur, vilket resulterar i att han slänger sig på golvet och vrålar, DUMMA MAMMA, på sitt egna lilla språk. Men efter utbrottet är allt som vanligt igen, och han ger sig ut på jakt efter fler hyss.

Idag blir det en lugn dag. Tanken var först att vi skulle åka ut till Angela och Stella och kika in deras nya hus, men eftersom att Love är hostig och snorig så stannar vi hemma istället. Vi får åka dit nästa vecka istället!

Solen skiner ute nu, tror faktiskt att vi ska ut på en prommis iaf, lite frisk uft dör han nog inte av. Men jag tror att vi går ut på eftermiddagen istället, för nu ska vi pyssla och plocka lite, dessutom så är jag sjukt trött efter den jobbiga natten. Love sov så oroligt. Det är första gången ever som han varit så här jobbig. Därför är det ett gyllene tillfälle att få sova ikapp de där timmarna som vi inte fick sova inatt.

Igår när vi tog en prommis till Elgiganten så hittade vi både tussilago och vitsippor! VÅREN ÄR HÄR!

image386

image387

image388
Love leker i köket, och på fötterna har han på sig sina nya skor!

Nu ska vi mysa och busa lite innan det är dags för att sova en liten nap!

Tjo hej!


Kommentarer
Postat av: Mami

Det var ju fina skor. Men du får köpa ett par riktiga i skinn sen.Dom är inte så varma dom.Ha det bra och pussa love från mig.Mamma..

2008-04-03 @ 09:26:35
Postat av: karin

Hej! Jag får nog åka med hanna ner till sthlm den 18:e så behöver jag bara åka tåg en väg. Ska bestämma med henne idag så ska jag boka biljett sen om ni är hemma då?? Hälsa familjen, kram från mig

2008-04-03 @ 09:33:04
URL: http://karinohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0