Pigga och glada!

Love vaknade pigg som en mört klockan sex imorse. Jag och Christian var dock inte ilka pigg, men bara av att få vara nära vår älksade glaprupp blir man ju pigg, piggare!

Nu sover plutten, men han kommer nog vakna om bara några minuter. Då är det lunch som står på schemat. Efter lunchen drar vi in till city och shoppar loss! Det var så otroligt längesedan som jag var in till stan så nu är det på tiden att få shoppa lite! Det som jag behöver mest är sommarkläder. Jag har tänkt mig ett par schyssta gravidshorts samt linnen och klänningar. Det är dock svårt att köpa kläder nu när man är i ett sånt mellanläge, ja, snart är ju magen på sin plats och då kanske jag inte kan ha de kläder jag har nu. Jag tänkte iaf att jag skulle köpa en strl större så får vi väl se hur det går.

Systeryster kom iaf med tåget igårkväll. Vi snackade lite varpå vi gick och la oss, hon trött efter tågresan och jag för att jag har en bebbe i magen.

Jo, det har blivit lite ändrade planer ang vår Sundsvallsvistelse och sommarlov. Vi gör nämligen såhär istället. Jag och Love åker inte tillbaks med svärisarna den 1:a maj utan vi stannar kvar i Sundsvall för sommaren. Christian däremot han åker med ner för att avsluta det sista i skolan samt alla Quarnival festligheter. Så vi får se till att klara oss utan honom i 12dagar....ojojojo, hur ska det gå då?! Närå, det kommer att gå som en dans på rosor! Jag menar, jag har ju heller hjälp av mamma och pappa de 12 dagarna istället för att vara hemma här alldeles själv med en busig Love.

Nu gäller det dock bara att se till att packa ner allt som behövs inför och under sommaren. Det får bli en tripp upp till vinden för att rota igen alla sommarkläder och skor.

Bäst att fixa till sig nu, innan godisråttan vaknar!!

Ha en trevlig dag! Det ska iaf vi ha!

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0