Morgonbestyr

Tjabba tjena hallå!

Nu ligger Love tillsammans med Christian i sängen och ska sova förmiddagslur. Ja, han får sova inne idag då det är så grått och fuktigt väder ute. Vi vill ju inte att han ska bli ännu mera förkylder!

Så här på morgonkvisten har vi ätit mysfrulle, lekt och busat. Love har hjälpt daddycool att laga en stol, han har även hjälpt oss att vikt tvätten, duktiga killen vår!

Idag blir det en lugn fixardag här hemma, kanske att jag tar en sväng in till centrum eller city, jag känner nämligen att jag skulle vilja ha en ny klänning. Jag tror att det är vårkänslorna som spirar, då vill man ju gärna förnya sig med fina vårfärger!

Sen måste jag ta och fixa ett nytt pass då det står fel efternamn på mitt gamla! Då kanske ni undrar varför jag ska göra det, ska vi ut och resa eller.....det ni, det ska vi nog! Men vi vet inte vart eller när utan vi tar det som det kommer och ploppar rätt datum och resa upp så drar vi på en sistaminuten i slutet på maj när Chrill slutat skolan! Hoppas och längtar, känner verkligen att min kropp skulle må så bra av att få lite sol på sig! Så den som lever får se! :)

Ojdå, det ser visst ut som att det kommer att spricka upp till sol snart, underbart!

Nu, projekt påklädning!

SOOO LOOONG!

Kommentarer
Postat av: Marika

Heeej gumman!
Hoppas allt är bra och att ni njuter av våren, som försiktigt tittar fram bakom hörnet;)!

Vad hääärligt med en resa!! Skulle ju inte sitta helt fel kan jag ju säga.
Gissa vad jag ska göra idag...Skriva in mig WW, japp efter MYCKET övervägande så har jag nu bestämt mig! Kan inte göra det själv, har ingen karaktär....Men det kommer att gå bra, men så fort tant röd slutar att visa sig så, lägger jag det år sidan;)=)! Och som sagt, HON kom i lördags=(....

kraaaam

när kommer ni o hälsar på då...?;)

2008-04-02 @ 10:17:57
Postat av: Marika

Men vännen! Nu var det länge sedan du bloggade! Allt bra eller?? Blir ju lite orolig.... Kramar i masssssor

2008-04-10 @ 06:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0