Med sång och fika på sängen....

.....blev jag firad utav mina älsklingskillar imorse! De hade gjort mysfika och sjöng jättefint, Love höll takten då han klappade sina små händer, söta killen min!

Ja, då är man 27 år, gift och snart tvåbarnsmor, underbart! Men när ska man börja känna sig vuxen? Nån som vet?!

Nu har vi precis varit ner i tvättstugan, lyxigt värre, och slängt i tre tvättar. Jag blev dock jäkligt förbannad då det var någon som lämnat hela torkrummet med tvätt. Jag hade lust att plocka ner alltsammans och slänga ner det i tvättkorgen och ställa utanför dörren och låsa, men medan Christian, som har en anings lugnare temprament än jag, föreslog att vi skulle vänta tills nästa gång vi går ner.

Jag fattar inte hur folk tänker! Har man tvättstugan det sista passet på kvällen, visst kan man låta tvätten hänga kvar, men hämta den då för guds skull innan 07:00 då nästa tvättpass börjar!!!!! Jag vill ju låsa in min tvätt, jag vill ju inte att vem som helst ska kunna gå in i tvättstugan och smyga, man vet ju aldrig vad det finns för perversa människor därute!

Nåja, om 40 min får vi väl se om personen hämtat sin tvätt, annars ryker den med rerkordfart kan jag lova!

 
Christian ska till skolan idag, men kommer hem 17 för att käka middag och sen åka och hämta gratisbilen. Vi kommer alltså att dra till Sundsvall vid 19, 20-snåret ikväll, det blir perfa det!

Men innan dess ska vi hinna med följande:

* Tvätta

* BVC-besök klockan 11:00. Dags för att väga och mäta Love. Hoppas, hoppas att han väger över 9kg!

* Packa det sista samt städa.

* Mysa, busa och leka!

Nu är det bäst att återgå till sysslorna!

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

STORT Grattis Gumman! Vi ses snart, skönt att ni kommer hem. Puss och kram Sandra med familj. Kör försiktigt!

2008-04-24 @ 15:13:55
Postat av: Annelie S

Grattis på 27-års dagen Kattis. Hälsa Sundsvall från mig. Kram kram.

2008-04-24 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0