Ledig onsdag tillsammans!

Ja, det har vi nu och det är såå mysigt! Vi har precis avnjutit en smarrig frulle så nu håller vi på att busar lite, jag och Love iaf. Pappacool håller på att förbereda inför en redovisning som han ska hålla imorgon. Men så fort han är klar med den ska vi mysa tillsammans.

Vädret är väl sådär idag, men vi ska nog ut på en prommis och kanske en sväng in till centrum också, är sugen på att flanera lite!

Igår jobbade jag och det gick som vanligt toppen! Jag ska även jobba på fredag, lördag och söndag. Sen vilar jag måndag också jobbar jag tisdag, vilar onsdag, torsdag samt jobbar, fredag, lördag och söndag. Men sen är det nog för denna gång, då vi snart ska dra upp mot norr samt att Chrill har så mycket i skolan med allt vad Quarnivalen heter, så jag behövs härhemma.

Lite bilder från igår när Love och pappacool var och hälsade på djuren.

image405
Heej kompis!

image406
Nu har äntligen de små lammen fått komma ut också!

Vi hörs!

Just det, måste ju berätta att jag har deklarerat också, så några tusenlappar rikare kommer jag att bli!!

Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0