Kladdkaka....

håller min man på att baka just nu! Ja ni förstår att det är hans tur att ha med sig fika imorgon. Jag är för trött för att baka eftersom att jag jobbat hela helgen, dessutom så tycker han nog att det är ganska kul iaf! Han har faktiskt redan bakat en kaka med valnötter, den såg inte så tokig ut. Han är duktig min man!!

Ja, jag har alltså jobbat i helgen. Det har gått hur bra som helst och varit hur skönt som helst. Ni anar inte hur härligt det är att få komma ifrån några timmar! Men inte älskar jag Love mindre för det, tvärtom, jag får ju vara ifrån och längta superdupermycket!!

När jag kommit hem från jobb, åhh, nu kom min man in med bunken, så nu håller jag på att slicka ur den, huur gott som helst!! Choklad är så j-kla gott alltså! Åh, JAG VILL HA MEER!!

Jaja, åter till det jag skulle berätta. Jo, när jag kommit hem från jobbet så hade Chrill lagat mat. Det blev oliv och fetaostfyllda biffar med pastapesto och grönsaksratatouille, det var smarrig som tusan! Love satt med och smaskade han också. Efter middagen blev det bad för killarna och slappning för mig. Så när badet var avklarat blev det pyjamas och välling sen hopp i säng för lilleman, som var såå trött efter dagens bravader. Han somnade blixtsnabbt!

Nu har han sovit i snart en timma och jag har suttit här och drömt mig bort. Ja, jag har ju ett litet projekt på g som jag sitter och klurar på. Berättar mer när det är klappat och klart, dvs om det blir det. Tiden får utvisa!

Annars så mår jag toppen. Det börjar bli mer och mer verkligt att jag är gravid nu då jag måste springa och kissa i ett kör, speciellt på nätterna....men det är ju som en fis i rymden, så det är en lätt match!  Jag har även börjat fått några cravings. Jag vill ha vitlök, och det i massor!!! Jag vill även ha sura och salta godisar, jag har ätit/sugit på så många nu att jag  fått sår i gommen, inte bra, så nu har jag tagit det lite lungt på den fronten ett tag. Jag vill ju heller inte gå upp 30kilo igen denna graviditet! :)

NÄe, nu ska jag ta och fylla i ansökan för plugget till hösten. Som jag har räknat och förutsatt att bebben stannar till mitten på november, så kommer jag att hinna läsa en 10p kurs. Ämnet blir matte! Kul....eller?!


Tänkta lägga in bilder på vårt allt, men datorn krånglar. Jag gör det imorgon istället!

Tjipp tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0