AUO-block 2

Har precis pratat med studievägledare och kommit fram till att det blir visst inte matteplugg för mig till hösten. Det blir AOU-block 2 istället! Lika glad är jag för det, det känns ju mycket trevligare och roligare! Jag trodde inte att jag skulle få läsa den eftersom att jag missat de 5sista poängen på kursen jag läste innan Love kom. Men det var nemas problemas! SKÖNT!

Jag sitter förvisso och grubblar på om jag ska läsa igen de poängen nu. Kursen börjar nästa vecka, och det fanns platser kvar. Men orkar jag? Det tåls att tänka på, och jag får göra det ute på prommisen, för det är det som vi ska göra nu, ut på prommis i solskenet!

JO, en sväng till centrum vill jag visst. Jag har sett en klänning!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0