Ångestframkallande väder!

Hua, vilket väder det är ute! Grått och mulet är för tillfället inte min melodi, man kan ju inte bli annat än deppig! Nåja, det är väl inte så mycket att göra åt saken än att bita ihop, kanske slänga på en bra skiva och försöka glömma det hemska vädret.

Eller jag vet, jag tror bestämt att när lilleman har vaknat och käkat lunch så drar vi in till centrum och fikar! Jag måste ju ändå in och byta vår datormus, då den pajjat samt kika efter någon födelsedagspresent till pappacool som fyller år på torsdag!

I morgon bär det iväg till Angela och Stella för att kika på deras hus, det ska bli superkul! På onsdag kommer min mami och papi hit och de stannar tills på torsdag, en kortis men ack så mysigt!

Eftersom att vädret inte är det bästa så tror jag att jag ska passa på att vila lite innan lilleman vaknar. När man är gravid så är det faktiskt tillåtet att vila när plutten vilar!

Jag mår förövrig hur bra som helst! Precis som när jag var gravid med Love så känner jag inte av någonting, än iaf....närå, det kommer säkert gå lika smidigt som förra gången, hoppas jag iaf! Därför tror jag bestämt att det är en till liten gosse som bor i min mage! Men kön spelar ingen roll då det enda som är viktigt är att barnet är helt och friskt!

NU, SÄNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0