Vår lördag i bilder

299313-21
På bilderna ovan från vänster ser ni Love som sover när vi är på café. Bilden i mitten står hela familjen under ett litet paraply på mariatorget och funderar vart vi skulle gå för att slippa det makalösa hällregnet...det blev till stockholmsstadsmissions butik på hornsgatan. Utanför butiken stöter vi även på världens snyggaste Björn Källman!! :) Hittar dock inget snyggt utan går bara därifrån med lite idéer på saker som jag skall sy. Sista bilden står jag med en sovandes Love liggandes i vagnen och väntar på tunnelbanan på fridhemsplans station.

Idag har vi således bara haft det soft en skön lördag liksom!

I skrivande stund har jag precis suttit och fyllt i Loves Bästa boken om mig samt haft tvättstuga och Chrille ligger framför tv:n och tittar fotboll och Love, ja han sover såklart!

Jo, jag skulle hämta ut ett par gummistövlar som jag skickat efter idag, men när jag kommer till posten så har jag raderat sms:et där ordernummret stod...dumma mig! Jag fick alltså gå därifrån utan paket....men imorogn ska jag hämta de, jag hittade nummret på internet! Jihoo! Idag hade jag verkligen behövt de för det har spöregnat hela förmiddagen lång!

Imorgon är det söndag igen, helgerna går bara såå himla fort! Men imorgon har vi inte så mycket inplanerat, bara mysa och dona lite här hemma. Ja, alltså vi måste ju in en sväng till centrum också för att hämta ut mina stövlar samt köpa lite lim och ja, nått fint till mig kanske.... :) Om jag fick önska så skulle jag vilja åka till babyland också..men så blir det nog inte om Chrill får bestämma....hm...vi får se!

Nu vill Christian att vi ska gå och natta kudden och jag känner att mina ögon verkligen börjar bli tunga!

Godnatt godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0