Uppe med tuppen!

Prick klockan sju vaknar alltid Love och oftast med ett leenede på läpparna, visst är det härligt!

Nu ligger jag och min prins på "lekmattan" och leker samt tittar på tv, myspys! Förövrigt så regnar det här idag och jag tror att det är ganska kallt för jag frös när jag steg upp, så jag satte på Love varma sockar och tjocktröja.

Om ca 45 minuter är det dags för Love att sova igen och då ska jag passa på att göra detsamma, är visst en trötter idag...det måste ju ha med det tråkiga vädret att göra....eller?! :)

Nåväl, nu ska jag fortsätta att leka med vår underbara son!

Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: mamma

Godmorning..Pappa och jag var uppe halv 8.Det är mulet här men inget regn.Jag ska se efter Loke sen, dom ska på c´s morfars födelsedag.Jag börjar att jobba 16.00 till 21.00.Det hörs i högtalaren när love pratar om än väldigt lågt.Det gick inte att höja.Hare så bra ni tre idag...

2007-09-09 @ 08:56:55
Postat av: Mamma

Pappa kom och visade dumma mig hur man skruvade upp ljudet, så nu hörs han .Hej svejs.

2007-09-09 @ 09:01:51
Postat av: Mamma

Kanske det syns under kommentarer nu.hej

2007-09-09 @ 09:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0