Sovmorgon

Imorse kändes det som att vi hade värsta sovmorgonen, Love lät oss nämligen sova till halv åtta! Det var superskönt att få sova så länge! Vi steg då upp och käkade frukost tillsammans. Efter den goda frukosten (risgrynsgröt) så lämnade jag far och son hemma så att jag kunde gå ut och gå en powerwalk med mina älskade stavar. Åh, så underbart skönt det var! Luften var sådär härligt frisk och sval, en riktigt höstprommis i rask takt blev det!

Nu har Love vaknat efter att ha sovit lite, så chrill håller på att byta blöja på honom nu, jag hör hur han sjönger för honom...mina mysiga killar!

Själv sitter jag här och skriver, läser och fixar lite. Har varit jätteduktig idag, jag ringt många samtal till diverse företag, bla agria, fastighetsbolaget och några fler. Bra jobbat! Nu har jag lite surftid, härlig! Jag funderar även på om vi ska ta och ge oss ut på en liten prommis bara jag och Love, då kanske papi kan jobba lite bättre....hm...

Imorgon ska vi träffa min vän M, kul, kul!

Jo, vi har ju även bokat resa till Sundsvall också! Den 18 oktober bär det iväg. Det ska bli såå kul och mysigt. Vi tänkte faktiskt stanna i tio dagar eller fler, det känns skönt för då slipper vi stressa runt för att hinna träffa alla nära och kära. Längtar!


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0