Nybadad Love ligger och leker

och jag, jo, jag sitter och surfar och käkar frulle!

Natten som var gick precis som vanligt, hur bra som helst, trots att papi inte var hemma. Jag gick väl och la mig runt tolvsnåret och precis då vaknade Love och ville ha mat. Jag gav honom mat och varpå han åt och därefter somnade om. Vi låg tätt tillsammans hela natten, såå mys! Klockan fyra var det dags för mat igen, och eftersom att han är en snabbätare så somnade vi om igen efter kanske tio minuter en kvart, härligt! Sen väcker mig Love imorse vid sju genom att lägga världens fis och med ett solskensleende på läpparna! :) Så då var det bara att kliva upp och leka!

Nu har jag precis badat Love och klätt på honom kläder. Jag tycker att det är så svårt att klä på honom nu, man vet ju aldrig vad det är för väder. Just nu är det mulet men på nyheterna säger de att det ska bli soligt fram på dan, så jag får väl klä på honom mycket nu och sen ta av om det blir för varmt, lager på lager är ju alltid bra har jag läst!

Idag ska vi ut på prommis med A&S igen, kul kul! Vi tänkte promma in till Kungsholmen och det är bra att jag får röra på kroppen för jag har ju några kilon kvar tills jag når matchvikt.

Nu roper min älsklingen min!

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0