Lördag

Åh, vad det är härligt att vakna upp och komma på att det är lördag! En dag som man bara kan njuta av att vara ledig på och dessutom tillsammans med sina älsklingsgrabbar! Härligt!

Nu så här på morgonkvisten har husmora (jag) kokat ärtsoppa, den blev faktsikt riktigt god om jag får säga det själv. :)

Love vaknade halv åtta imorse, så det blev liksom en liten sovmorgon. NU sover han igen den lille rackaren. Han har förövrigt varit världens gladfis hela morgonen, skrattat, pratat och sjungit högt, han har en riktig pipa min lilla son! Men han är lite sämre på att äta nuförtiden. Christian fick göra dagens gärning och hjälpa mig puma ur ena bröstet pga att jag hade ont och lilleman inte vill äta ur, och så fort det  var urpumpat var det hur bra som helst igen, skönt!

Dagens bravader ser för tillfället ut att bli en prommis till st:eriksplan och kika på lite inspirations material till hemmet, säger dock inget mer utan visar resultat när det väl är färdigt! Allt är dock beroende på vädret, det är som vanligt väldigt växlande, vi hoppas dock att vi klarar oss ifrån regnet. Men vad är det man säger, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder...ack så rätt de har! Så på ett eller annat sätt ska vi ta oss dit!

Näe, nu väntar en härlig dusch för mig!

Och till er alla en riktigt härligt lördag!

Pussar i massor!

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej hej!!
Tänkte bara säga att jag läser om er och hoppas att allt är bra.
Skulle vara kul om det fanns tid för en fika när ni kommer upp i oktober.
Kramar från Mari

2007-09-23 @ 15:51:57
URL: http://mrsmys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0