I väntan på...

PAPI!! Här sitter jag och Love och väntar på papi som är och spelar frisbeegolf och helt ovetandes om att jag och Love har gjort värsta mysmiddagen här hemma! Vi har lagt köttet i marinad, potatisen är skalad och klyftad, såsen är färdig och salladen likaså, och på kylning ligger en fin årgångscider, hur härligt som helst, mumma!! Nu väntar vi bara på att han ska ringa och säga att han är på g, så att vi kan börja steka/grilla.

Idag har vi återigen bara tagit det lugnt, jag och Love har dock varit inne i centrum en sväng, Love sov iofs så han vet inte att han har varit där, men jag har gluttat efter lite småsaker, men mest bara fördrivit tiden bara för att lilleman sov. När jag spanat klart gick jag en liten prommis i friskaluften som idag var riktigt skön!

Nåväl, nu ska vi leka och gosa lite jag och min underbara älskade son!

Puss och hej!

Jo, jag tror kanske att jag ska ta och göra lite chokladpudding till efterätt också....mmmm....med grädde till....ååå, så gott!

Hej!

Kommentarer
Postat av: mormor

Var maten god? Jag sitter och ser på förlossningskliniken många fina bebisar.Idag när vi tänkte lämna bilen på verkstaden så fungerade den så bra, man tror nästan bilen är rädd för att bli lagad. Pappa ska köra den en vecka till och se om den börjar att krångla igen.Ha det så bra allihopa..

2007-09-23 @ 18:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0