Grinig eftermiddag

299313-22
Här har vår lilla prins precis somnat efter att ha gråtit i ca 2timmar, pappa kan!

299313-23
Utslagen kille

Dagen idag har varit mulen och tråkig men det gjorde inte så mycket. Vi har iaf varit en sväng till centrum och hämtat ut mina gummistövlar, de passade som handen i handsken och var supersnygga! Jag handlade även ett lås till banvagnen, en mössa till Love samt lim.

Efter besöket i centrum lagade jag mat och städade, Christian läste läxor och Love han grät. Han har, med en halvtimmes powernap, gråtit hela eftermiddagen. Anledeningen till alla dessa tårar är för att han är bajjnödig. Han har ju inte bajjat på en vecka så det är väl proppfullt i hans lilla mage...stackars lilla Love. Han somnade dock vid mitt bröst klockan sju och sover fortfarande, peppar, peppar...hoppas vi får sova i natt bara.

Här kommer en liten bild på vagnen som vi köpt också. Vi köpte den för att Love ska kunna sitta och titta när vi är ute på promenader, som det är nu måste jag bära honom i babybjörnen när han är vaken bara för att han vägrar ligga, han vill ju se världen! :) Tanken är nu att vi ska ha vagnen tills att han kan börja sitta i den riktiga vagnen som vi köpte först, i den vagnen sitter han ju bortvänd från mig framåtsett och den vi köpte nu sitter han mot mig så jag ser honom hela tiden. Usch vad jag blajjar! Det blir nog bra det här! :)
image24


Nu ska jag krypa ner med darling och titta på tv!

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: farmor

Hur många huvuden har eran son, när ni köper så mycket för att ha på huvudet

2007-09-10 @ 08:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0