Dagen lider mot sitt slut

och jag är slut som artist!

Nu har jag samtidigt som jag surfat bloggar käkat middag, baconpasta som darling gjorde igår,det var gott men en aning starkt för min smak, så nu är jag således mätt i magen!

Love han sover, ja jag vet, redan! Jag antar att han kommer sova några timmar för att sen vakna och hålla låda. Han har faktiskt inte sovit så mycket idag och det kan ju bero på att det har varit så mycket att titta på! På förskolan gick det toppen! Alla mammor och barn var trevliga och för att inte glömma de som jobbade där! Nåväl, vi lekte, sjöng och fikade och Love verkade gilla det, speciellt när vi sjöng!

Efter besöket på förskolan begav vi oss till solna c tillsammans med A & S och där inhandlades det två par byxor samt en body till lilleman. Jag fick till och med 15% rabatt då jag anmälde att jag ville ha lindex medlemskort! GOOD DEAL, tycker jag!

Ni förstår att jag och Love kommer sova själva ikväll för att papi är borta på något skolgrejs. De skulle visst till  en stuga och ha massor med aktiviteter för nollorna, och som alla vet så vill ju daddycool alltid vara med och hålla i trådarna! :) Nåja, det ska väl inte vara några problem för oss inte, men visst kommer vi sakna honom!

Näe, nu ska jag ta och lägga mig framför tvn och slötitta lite, är sjukt trött! Jo, det var så mycket att hålla reda på idag när vi besökte förskolan att jag till och med glömde knäppa kort...jag får ta och göra det nästa gång vi är där helt enkelt!

Nu säger jag tillsvidare hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0