Soppa

Nu har jag och darling precis käkat lite soppa. Vi har just inte varit så hungriga förrens nu...kanske beror på att vi käkat så mycket de senaste dagarna...nåja, nu är vi återigen mätta och glada!

Love han ligger och sussar gott på örat sen en timme tillbaka. Innan han somnade så badade vi tillsammans, det uppskattades högt av min lilla son som lekte och plaskade för glatta livet! Min underbara son!

Ikväll har jag pysslat på lite, men inte så bra tyckte Christian. Så här ligger det till. Vår granne röker som bara den och en del av röken kommer in till oss i vår hall. Detta uppskattas verkligen inte av någon i vår familj, det luktar ju skit! Så nu har jag därför siliconat igen alla små glipor där röken eventuellt kan tänkas komma in....ja, alltså vår dörr är precis utbytt till en så kallad säkerhetsdörr och då är det små, små glipor på sidan av en list där de glömt siliconat igen. Nu är det som sagt gjort av mig...och inte timell eller mr jansson....men gjort är det iaf!

Näe, nu ska jag plocka bort för att nu börjar snart ett program som jag ska kika på!

Avslutar detta inlägg med ett kort på vår lilla "Löve" Lee Jansson

image67

Kommentarer
Postat av: farmor

Ja, vackraste barnbarnet i världen är han och roligt tycks ni ha. Underbart med ett bad tillsammans. Kan man inte klaga hos bostadsrättsföreningen eller prata med de som bor där, om rökningen? Det är ju ganska ofta, vad jag förstår. Färga håret, hmm, du har ju så fin färg i dig själv!! Kram!

2007-10-04 @ 09:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0