Packning pågår för fulla muggar!

Som rubriken lyder så håller vi på att packa, usch och fy och blä, jag verkligen hatar att packa! Kanske gör jag det för att jag fullkomligt suger på att göra det....jag knölar ner, utan någon som helst baktanke, ner det jag ska ha med mig, vilket alltid resulterar i alldelsef för mycket och onödiga saker!! Christian däremot han är en stjärna på att packa! Han lägger fram allt som ska packas ner på sängen, sen stoppar han ner allt i olika påsar, ordning och reda ska det vara! Önskar att jag vore lite mer som honom just nu....men, men, man kan ju inte vara bäst på allting heller... :)

Idag har jag och Love åkt bil. Det var/är så mysigt att åka bil tycker vi! Vi hade turen att följa med Angela och Stella och kika på deras nyinköpta hus, såå fint, vill också haa!!! Nåja, efter husesyn styrde vi kosan mot täbycentrum. Där käkade vi lunch, under mycket grin och stök från våra små, samt kikade runt i diverse affärer, mys!

Nu på eftermiddagen har vi mest bara lekt och myst med lillponken!! Han sover dock nu, är lite avis, skulle också vilja sova nu och vakna imorogn till färdigpackade väskor! Härligt!

Jo, vi hade ju bokat tågbiljetter hem imorgonkväll, men det är ändrade planer. Vi åker bil istället! Hade turen att få tag en gratisbil! Så imorgon på förmiddagen tar vi och packar in oss i en volvo V70 och styr den till efterlängtade Sundsvall!! Detta innebär då att vi kan åka till Elicia och käka tårta imorgonkväll, jihooo!!

Jaja, bäst att återgå till mitt pick och pack!

Jag bjussar på en liten bild från dagens bilfärd.
image96
Love och Stella glada och pigga i bilen!

image97
I nästa ögonblick sov de gott båda två! SÖTASTE BARNEN I SOLNA!!

Tack och godnatt!

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Angela

Hahaha... men guud vilka ljuvliga bilder=)
Ha d så gött nu uppe i norr!!!
kram på er! Ses när ni kommer tillbaka.

2007-10-17 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0