Trött mor

Jag håller på att bli galen! Jag får inte sova mer än två timmar åt gången innan Love vaknar och vill ha mat, jag är helt förstörd, vad ska jag göra?! Det kan mycket väl vara så här för att han är sjuk och jag hoppas att det är så. Om det inte är så, har jag funderat på att ge honom välling som kvällsmål, ja, då kanske han står sig bättre menar jag! Det enda jag vill och begär är att han åtminstone låter mig sova tre timmar åt gången....

Trött mor med sjuk son
image118


Tisdag är det idag och det regnar här...men vad gör väl det vi ska ju ändå bara var inne! Love är fortfarande snorig och pyttelite hostig men han börjar repa sig...sakta men säkert!

Idag ska jag till tandläkaren, den årliga kollen! Jag vet redan att jag itne har några hål men tandsten som måste tas bort...och det gör ONT vill jag lova! Dessutom blir min plånblok lite smalare....men det spelar ingen roll för tänderna måste man ta hand om, man ska ju trots allt räcka hela livet!

Kl:12 kommer Chrill hem från skolan, då ska vi mysa allesammans tillsammans! Mmmmm, jag är så lycklig!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: farmor

Jag tycker att det låter som ett bra förslag att han börjar få lite välling. Du ska se att han blir mycket nöjdare då.

2007-11-06 @ 09:26:53
Postat av: Anna

Hoppas ni får till det på något bra sätt så att du får sova, jag vet hur det är att vara trött även om vi har en "snäll" kille. Sköt om er!

2007-11-06 @ 09:32:37
URL: http://edar.blogg.se
Postat av: Stella

Men Love, du måste låta mamma sova lite längre ngn natt. Jag sov från 01 till 07.30 inatt. Mamma var överlycklig=)
Krya på dig kompis!

2007-11-06 @ 12:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0