Stackars lilla Love

NU låter det som att han är värre i sin förkylning, inte kul! Jag ska nog ta och ringa till vårdcentralen i morgon och höra mig för om vad jag ska göra. Jag måste iaf ringa och avboka BVC-besöket, för dit lär man ju inte få gå med ett sjukt barn.

Christian har precis nattat honom, förhoppningsvis för natten. Det är således hög tid för mig att fortsätta pyssla på här hemma för imorgon lär jag ju inte få något gjort alls....ja, eftersom att Chrille går i skolan och Love bara vill bli buren.

Hej så länge!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Stella

Stackars Love som fort e sjuk. Stella hälsar krya på lille Love.
Skönt o vara hemma igen då?
Kramar från oss!

2007-11-04 @ 20:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0