Lite bilder från dagarna som varit....

image158
Bus i sängen! Pappa, vill du ha en kram?!

image159
Men mamma, du är såå rolig!!!


Här kommer lite blilder när Love smaskar mat! Mmmmmm.....

image160
Oj, här borstar han visst gaddarna...

image161
Gröt och Mangopuré är smaskens!

image162
Mumma!!!

image163
Tummen upp för katrinplommonpuré!

image164
Världens finaste!

image165
Äta själv är kul!

image166
Jag är såå duktig!

image167
Nästa stop, badrummet....

image168
Mmmmm, gott, gott mera mera!


Jopp, idag är det då torsdag, herregud var dagarna flygerförbi! Idag ska vi återigen in till stan och uträtta små ärenden...jag vet, vi var ju där i går också fast tillsammans med Angela och Stella, men då hann vi inte med allt, så idag åker jag och Loveprutt in och uträttar resten!

Papi är på skolan, fast bara en dag till sen är det helg igen, och vi längtar, det är ju så mysigt när hela familjen kan vara tillsammans och göra mysig saker!

Nåväl, nu ska vi leka jag och min son....som jag ser sitter och bajjar nu....

Ha en trevlig dag!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Jeanette Ohlsson

Niklas hälsar och tackar för det fina födelsedagskortet han fick från er! Han har vuxit mycket på sista tiden Love.Pussa o krama honom från oss i Bjärme. Kramar Jeanette

2007-11-22 @ 11:13:17
Postat av: Angela o Stella

Ha ha... Så go han är då=)
Härligt när de har mat i hela ansiktet=) Tur att en liten del kommer in i munne oxå=)
Kram,

2007-11-22 @ 12:47:47
Postat av: Katarina och Love

Jeanette: Vad kul att Niklas hann få det, hoppas att han kunde läsa vad som stod...Love grinade så mycket att jag fick skynda mig att skriva annars kanske vi skulle bli utslängda från affären som jag lånade pennan av... :) Ha det bra! Kram från oss!

2007-11-22 @ 12:48:45
URL: http://mrsmys.blogg.se
Postat av: Jeanette Ohlsson

Niklas hälsar och tackar för det fina födelsedagskortet han fick från er! Han har vuxit mycket på sista tiden Love.Pussa o krama honom från oss i Bjärme. Kramar Jeanette

2007-11-22 @ 12:53:46
Postat av: farmor

Vilka härliga bilder!

2007-11-22 @ 15:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0