En dag utan kamera....

...hur ska detta gå?! Christian är på något studiebesök med skolan idag, så han tog med sig både filmkameran och digitalkameran...så det blir inga bilder idag, jo, just ja, jag kan ju faktsikt knäppa med min mobilkamera såklart!!

Nåväl, idag vaknade vi kl 06:50. Knasig natt har det dessutom varit. Love har sovit som en stock men själv har jag sovit sådär, har legat och vänt och vridit på mig hela natten känns det som...jag har bla haf dåligt samvete över att jag inte besökt skolan som jag gjorde praktik på osv...sen vaknade jag kl 05:30 av Christian larm, men som tur var så somnade jag om tills lilleman behagade vakna. Efter ett tag när Love legat och språkat lite kom även Christian in och gav oss varsin puss, mys! Sen gick han.

Nu sitter Love i hoppgungan och jag sitter här, mätt och belåten. Jag har precis ätit min dos av havregrynsgröt, mumma!

Dagens planer är att göra gryta, gjorde ingen igår pga tidsbrist, men idag blir det en höstgryta!! Åka in till stan och flanera lite samt uträtta diverse småärenden...ja, vi ska bara njuta dagen som den är!

En liten bild på killen som står såå stadigt nu samt som älskar att flyga flygplan!
image155
image156

Men nu säger vi tjingeling!

Kommentarer
Postat av: farmor

Godmorgon mina sötnosar!!
Fina bilder både idag och igår. Grytan blir säkert smaskens. Den kommer att räcka i flera dagar ska du se. Ha en bra dag!

2007-11-20 @ 09:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0