Äntligen....

...somnade Love! Han borde ha somnat för länge sen, men han var visst glad och pigg in i det sista. Han har suttit med mig vid bordet när jag käkat lunch. Då såg jag i hans blick att han var sugen på mangopuré,mmmmm, tycker Love som smaskade i sig nästa allt på en gång!

Nu när han somnat ska jag ta och leta efter något schysst recept på någon god gryta till middag!

Lite bilder på dagens goding!

image154
image152
image153

Näe, nu måst jag leta lite recept innan gofisen vaknar! För sen bär det iväg til centrum!

Ha en trevlig dag!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Mami

Vilken liten rund gosing han börjar att bli.Alltid lika glad.Puss och hej.Mami

2007-11-19 @ 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0