Tisdag

Som rubriken lyder så är det tisdag idag...igen, herregud vad veckorna går fort! Nu har både jag och min prins ätit frukost, jag fick smarriga skinkmackor och Love smarrig välling. Vi är således mätta och belåtna. Så nu har vi lektid, jag sitter här framför datorn och Love sitter i gåstolen, mys!

Idag ska vi ut på äventyr. Vi har först en dejt med C, min gamla barndomskamrat som jag inte träffat på x antal år, ska bli så kul! Sen ska vi upp till Christians skola och kika på utställning. Full rulle alltså!

Här kommer en bildserie på buspojken Jansson´s morgonhyss!
image203
image204
image205
image206
image207
image208
image209
image210
Tada, mission completed!!!

Näpp, nu är det dags att börja fixa till både mig och Lovegos!

Ha en riktigt bra dag!

Väderrapport: Grått och mulet.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Im in LOVE!!!!Guuud så charmig Love är, en riktig liten flörtis!Tack för idag, precis som du sa,så känns det precis som "förr", massor att prata om å minnas!Det måste vi göra om snarast! KRAM!

2007-12-04 @ 15:32:14
URL: http://www.carros80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0