Sovmorgon och första advent

Som rubriken lyder så fick jag sovmorgon i morse, hur härligt som helst kan jag lova! Love vaknade strax efter klockan sex imorse, så jag vart mer än glad när Christian (den bästa i hela världen) erbjöd sig att stiga upp och ta honom. Jag fick sedan sova till klockan nio, då kom Christian in med en sovandes Love i famnen. Christian lade ner honom i sängen och slog på tv:n, för idag var det ju premiär av årets julkalender! Vi låg då i sängen och såg det första avsnittet, sen steg vi upp för att äta en mysig och romantisk frukost tillsammans med den ljuvliga doften av hyacinter! Såå skönt att få avnjuta en frukost bara vi två utan Loveplutt, ja, det kändes precis som förr, bara vi två älskande.

Idag är det Lördag och första december dessutom! Detta ska då firas genom att gå på julmarknad, två stycken dessutom! Först bär det av till konstfacks julmarknad och sen streets julmarknad, mys pys! Där hoppas vi väl båda på att hitta något roligt och uppfinningsrikt!

Jag hade först som tanke att göra jul i vårt hus nu, men jag gör det i eftermiddag istället, nu tänker jag nog gå och klä på mig, för snart vaknar nog plutten och då är det dags för välling (förhoppningsvis) annars mammamjölk.

Imorgon blir det lusse och knäck bak!

Så jag säger hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0