Lite tröst i denna sjukstuga

Jag fick precis posten och med en så kom tidningen MAMA som jag är ett big fan av! Så nu blev jag genast lite gladare! Den ska läsas vid Loves nästa nap och under den största njutningen!

Annars då, vad har vi gjort hittills idag då....jo, vi har lekt, bustat och ätit...iaf försökt att få i Love lite mat, jag fattar inte att han ska vara så dålig på att äta, det är ju gott!! Nåväl, vi får väl se hur mycket han gått upp på måndag då vi ska till BVC. Jo, han fick smaska på smörgåsrån idag, och det var mycket gott tyckte Love. Så sådana kex är ju perfekt att ha i skötväskan när man är ute på vift! Bra att muta lite med.... :)

Jodå, jag kanske ska försöka söva den här lilla skitungen då, så jag får lite lungt och ro med mysig läsning!


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0