Julpyntat

Nu har vi pyntat vårt hem och som ni märker så är även bloggen julpyntad, inte så tokigt va! Det är såå vackert med alla julstjärnor och stakar som lyser i fönstren så här års. Synd är bara att snön inte hittat hit...än...hoppas jag!

Igår var vi då på julmarknad och det var såå mysigt, men ack så mycket folk det var! Vi började med att sätta oss i sköna soffor för att fylla på vårt energiförråd. Det blev en julsmörgås, juice samt en muffin, gott gott. När vi fikat klart kom våra vänner F och S, så vi gick i samlade trupp (iaf gjorde vi ett tappert försök) för att gå runt och kika i alla stånden. Och så kreativa de varit, vi såg allt ifrån mustascher på pinne till muttmagneter. Jag var lite sugen på att köpa en schal, men priset avrådde mig...så vi gick därifrån tomhänta men med påfylld julstämning! Vi fick ju iaf både en julmacka samt glögg och pepparkakor!

   
På bilderna: Jag och Love softar i soffan på julmarknaden. Christian och Love åker tub.
                                    



Idag är det söndag och för Christian pluggsöndag. Detta innebär att jag och Love tänkte fly hemmet om än bara för några timmar, så att han kan få lite pluggro. Vi kommer således att spendera de timmarna i Centrum. Vi har några saker som står uppskrivna på våran "to do" list, bla: Köpa en svart julstjärna från Åhlen´s samt att kika på julgardiner till köket. Sen blir det väl kanske en tomtelatte också :)!

Nu är det dags för mig att göra frukost till sjusovaren!

Ha en riktigt bra dag!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0