God Jul & Gott Nytt År!

God Jul & Gott Nytt År
Önskar Familjen JANSSON!
image237

En nyvaken liten tomteLove!

image239

De äkta makarna myser på självaste julafton!



Nu är snart detta år slut, och vilket år 2007 varit, det BÄSTA  året ever!! Några glimtar ur året som glimmar mest är då vår älskade son föddes samt då vi gifte oss! UNDERBART!! Sen måste jag ju faktiskt säga att det var himla kul att få gå ut och släppa loss på juldagen också! Men lite mindre roligt var det ju dagen efter....haha, men det var det värt! Men nu dröjer det nog tills nästa gång....fast iof, snart är det ju nyårsafton...

Nåväl, nu är vi i Sundsvall och myser med nära och kära, och vi kommer göra det ända fram tills den 15 jan och det känns underbart! Därför blir det lite mindre bloggning, ja, inte kan jag väl sitta framför datorn när jag kan sitta och kramas med de jag gillar mest! :) Men jag ska försöka att uppdatera så ofta jag kan, hinner och vill!


JO, för er som kanske undrar hur det går med Love och maten, kan jag ju bara säga att det går hur bra som helst, han äter som en liten häst numer, och herregud vad han kommer bli tjock.... :) En liten prinskorv helt enkelt!

Annars trivs jag som rollen som FRU, ja, den titeln passar mig perfekt! ;) Och Paris var underbart, så romantiskt och vackert var det, kan starkt rekommendera er alla att åka dit någon gång i ert liv, fantastiskt! Vigseln var även den mycket vacker och fin, så den 20/12 blev vi äkta makar i svenska kyrkan i Paris, en resa vi planerat ganska länge, och tänk att jag kunde hålla mig, jag som aldrig brukar kunna hålla hemlisar... :)

Men nu är det dags för mig att återgå till kramkalaset i soffan!

På återseende!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna (Angelas kompis)

Grattis grattis! Gud va roligt! Önskar er all lycka!

2007-12-27 @ 22:27:41
URL: http://www.mammaotindra.blogg.se
Postat av: Angela & Stella!

Äntligen har du bloggat igen=) Förstår att ni har fullt upp nu. Vad härligt att han äter lille Love, så han blir stor o stark=)Stella saknar Love-plutten=)
Du får berätta allt sen när ni e hemma. Vill veta allt;)
Njut nu där uppe i norr, antar att ni har snö oxå? Här e det ju plusgrader o grått. Trist!

Kram kram på er!!!

2007-12-27 @ 22:56:03
URL: http://minstjerna.blogg.se
Postat av: Hon i Gotet!!

hade verkligen onskat att jag var hemma i Sundsvall sa vi kunde ha schejkat loose pa dansgolvet:)!!

Vill bara passa pa att onska er ett riktigt gott nytt ar o annu en gang GRATTIS!! Mkt bra val av er att gifta er i dec manad:)!

I morgon 14.45 gar flyget for oss makar till den grona on Dublin...Ska bli saa kul!

psst.... jag sager bara sa har....med filosofin....;)..... sa far tiden utvisa....

Stor JATTE kram till en ny van som jag fann 2007! eller ja, egentligen sa var det ju 2006.. Men men...

kram kram M

2007-12-27 @ 23:31:34
Postat av: Madde

Hej Kattis! Tänkte bara lämna ett litet spår efter mig=) Har tjuvläst er blogg länge nog nu:P Ett stort grattis till bröllop och bebis å allt. Love verkar fantastisk, å vad jag har hört av syster så är han helt underbar=) Hoppas ni haft en bra jul. Vi kanske ses snart. Kramar från lillasyster Engström

2008-01-08 @ 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0