Status

Shit alltså, vad dåliga barnen är! Love är verkligen jättedålig nu, hostar HELA tiden, snorar och har fått tillbaka den höga febern igen. Jag börjar nästan misstänka lunginflammation. Ska ringa till VC det första jag gör imorgon. Lykke hostar även hon, dock har hon ingen feber men hon är väldigt loj. Hon gick och la sig 18:00 igår och sov till 9:30 imorse, vilket är rekord för henne. Lill är har sin sämsta dag idag. Hon hostar, snorar och har hög feber. Stackars alla våra barn, jag önskar så att dom mår bättre imorgon! Jag, jo jag är iaf frisk som en nötkärna! Nu ska vi kika färdigt på filmen för sen ska vi hoppa i säng, och hoppas på att natten blir lugn! Hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0