Regntunga skyar....

Detta väder är verkligen ett tröttväder. Jag känner mig otroligt trött och slut i både knopp och kropp. Det kanske inte bara har med vädret att göra, jag är ju faktiskt i slutet på en graviditet också.

Bebisen, vem du nu är, buffar och rör sig, ja, jag tycker mig känna att den har sjunkigt ner lite, om man nu kan känna det förstås. Det liksom ilar mera neråt och jag har ett konstant  tryck neråt....så har jag aldrig haft i mina förra graviditeter, men det är inget jag dör av, lite obehagligt bara. Tänka sig att jag går in i vecka 36 imorgon, otroligt och underbart! Otroligt att tiden gått så fort och underbart att det snart är över.

Christian åker till Barca på onsdag och jag är allt lite avis på honom, jag hade gärna åkt iväg på en solsemester nu när det regnar så mycket och vilat upp mig inför kommande förlossning. Samtidigt är jag lite orolig också, ja tänk om bebisen får för sig att komma ut just då när Christian inte är hemma?! Vad gör jag då liksom, ska jag föda själv då eller ska jag ta med mig någon? Näe du bebis lilla, så taskigt får du inte vara! Så  i fem dagar måste jag se till att knipa ihop för jag tänker banne mig inte föda barn utan honom!

Idag har vi varit och lekt och kikat på tågen i Svartvik sen käkade vi lunch på herrgården, Christians mor kom med det braiga förslaget, så det var mysigt och gott vill jag lova!

Nu sover kidsen, Chrille är och hämtar ut passet och handlar och jag vilar mig i soffan. Men jag tror faktiskt att jag ska ta och sussa en liten stund, känner mig så otroligt trött och jag skyller allt på vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0