Ont i halsen

Jag börjar få ont i halsen....vill verkligen inte bli sjuk nu, orkar inte, hinner inte, vill inte!!

Chrille lägger barnen och jag skriver lite papper som måste skickas hit och dit, jag har nu, äntligen efter några veckors uppskjutande, fått tummen ur! När jag skrivit färdigt ska jag ta fram lite gotta och mysa med min älskade man framför lite fotboll. Appropå fotboll så är min mage verkligen rund som en fotboll nu! Det är även helt galet att jag gick in i vecka 33 idag, huuur kort tid som helst kvar ju! Läste någonstans att bebisen mäter runt 40cm och väger runt 1900g nu. Ja, kanske är det snart dags att börja förbereda inför bebbens ankomst, ja, ta fram alla småkläder, skruva ihop, nja inte än men snart, spjälsängen och börja fixa med ligginsatsen till vagnen. Men, jag tror att jag ska vänta ett tag till...för det är ju ändå trots allt 7 veckor kvar....

Magbild kommer.

JO, Lykke blev överlycklig över skorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0