Regn

Usch och fy för det dåliga vädret som råder just nu! Idag har det typ regnat, till och från, hela dagen lång. Det ser heller inte ut som att det kommer bli bättre väder förrens någon gång nästa vecka, stackars alla som tar studenten.

Efter att vi, jag, Chrill och Lykke, lämnat Love på dagis trotsade vi regnet och gick runt sidsjön. Det var väldigt skönt kan jag lova! Imorgon blir det samma sak, det är alltså tredje dagen jag går runt sidsjön, dukigt jag!

När klockan var två åkte vi och hämtade Lovegos. Sen drog vi till min farmor och farfar. Väl framme käkade vi både fika ¤2 och middag. Sen blev det stress, vi skulle ju hem och kika på fotbollen och Chrilles polare skulle komma och kika men vi hann i tid!

Nu sitter jag och slösurfar men jag känner mig hungrig....kanske ska jag ta och käka några hallon....


Min fina fina Lovegos, som jag älskar dig!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0