Testing, testing!

Jag håller på att testa en liten grej. Sist när jag var på sjukhuset så fick jag med mig en liten "klämma" hem. Den ser ut som en sån där påsförslutare som man kan köpa på IKEA. Syftet med klämman är iaf att jag ska klämma åt slangen och ta bort pisspåsen. Detta ska jag göra för att se om jag får ont i ryggen för om jag inte får ont i ryggen så kan det ju vara ett bevis på att det har "gått till sig" så att säga. Nu när bebisen ligger med huvudet neråt så har hon ju ändrat position och då kanske hon inte ligger och trycker åt urinledarna, för jag tror nämligen att det är det som orsakat smärtan i ryggen och inte en sten.

Jaja, vi får väl se hur det artar sig. Än så länge så går det bra och jag stängde ju ändå av i morse då jag duschade. Så vi får hoppas på det bästa och om vi har tur, så kanske jag till och med kan få ta bort katetern den 4:e november då jag egentligen ska byta den......kanske sa jag.....hoppas kan man ju alltid göra!

På förmiddagen har vi varit och hälsa på min mormor och morfar tillsammans med syster, Sigge och mamma. Vi köpte med oss semlor och fikade gott medan barnen lekte. Love tycker att det är så häftigt att vara hos min mormor och morfar, speciellt då min morfar ska röka på sin pipa. Då sitter han alldeles salig och stirrar på röken, sen säger han -pipa, äckeli.  Söta unge!

Efter några timmars lek, fika och bus så åkte vi hem. Mor skulle till sjukgymnasten så innan dess släppte hon av oss hemma. Love hade då somnat så jag förflyttade bara över honom till sin vagn. Och där ligger han fortfarande och sussar gott!

Om ca två timmar kommer Christian hem, jag längtar som bara den! Ikväll blir det indiskt på menyn, mumma!

Jo, kjolen blev en succé! Så fort jag satte på honom kjolen så sprang han fram till spegeln och började dansa och snurrade runt, runt! Min fina, fina balettdansör, så söt så!

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta och vila mig lite. Jag vaknade halv fyra i natt och kunde inte somna om förrens två timmar senare. Det var så många tankar som snurrade i huvudet samt att jag var så hungrig. Så vid kvart i fem tiden då Chrill skulle upp så gick vi upp och käkade lite vi med. Sen kröp vi ner, mätta och belåtna och somnad eom till klockan åtta!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hur går det med kateterprojektet??

Å gud va jag skrattar för mej själv när jag tänker på lilla Love i balettkjolen!Haha! Han måste vara HUR söt som helst! KraM!

2008-10-15 @ 15:26:09
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0