Jag ska bara....

Ja, jag ska bara göra det här för att sedan göra det här och sen ska jag ringa till sjukhuset. Jag måste ju ringa och berätta om mitt urin samt att jag börjar få ont i den högra njuren, inbillar jag mig iaf....nåja, jag vill ju även veta hur det gick för mina prov som skulle in på odling också. Sen vill jag även veta hur de tänker och vad som kommer att hända med mig och bebisen om jag skulle få feber eller ont, ondare. Kommer jag bli igångsatt eller blir det kejsarsnitt, eller blir det inget av dera? Nåja, jag vill iaf ha lite svar, men jag är samtidigt lite rädd också, det är därför som jag drar lite på det. Men jag ska iaf packa färdigt väskan ikväll för man vet ju aldrig. Sen ska ju Chrill jobba måndag till torsdag också och tänk om det skulle hända något då osv......jajaa, jag oroar mig!

Imorgon efter frulle och påklädning bär det iväg till mor och far. Jag måste ju ha hjälp med Lovegos nu när jag är dålig och Chrill jobbar. På tisdag drar vi till Loves farmor och farfar för att få hjälp, det måste ju vara rättvist! Sen jobbar han natt på onsdag och torsdag och då behöver jag ingen hjälp eftersom att vi bara sover då.

NÄe, nu ska jag gå och kika på vad Chrill håller på med, han håller på och fixar i Loves rum!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0