Amerikanska pannkakor och körkort

Nu är frukosten precis avnjuten. Precis som rubriken lyder så blev det amerikanska pannkakor till frukost! Jag vet inte vad som flög över mig, men jag var iaf väldigt sugen på det. Jag kanske hade drömt om det. Nåväl, det smakade iaf ljuvligt!

Idag har Loveplutt och jag turen att få rå om daddycool hela dagen lång, ingen skola så långt ögat kan nå....myys! Om en liten stund ska jag och Love gå ut på vår dagliga prommis, få se om daddy orkar följa med, ja, han är ju liksom inte lika vältränad som mig och Love... :) annars får han väl vara hemma och skrota på tills vi kommer tillbaks igen. Efter prommisen skulle jag kunna tänka mig att gå in till centrum och käka lunch, ja, jag måste ju ändå in dit för att knäppa ett nytt kort till körkortet. Usch, tycker inte om att bli fotad till sådana grejjer...men men, det måste göras! När vi ändå är i centrum så skulle vi kunna inhandla den där barnvakten jag talade om, det skulle ju vara så behändigt att ha en sådan hemma, slippa gå och kika till plutten hela tiden....

Nu gråter Love, bäst att gå och pussa på honom lite!

Ha en bra dag, för det ska vi ha!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mami

Hoppas att ni har bättre väder än här uppe.Vi har 15gr. kallt.Ja det är väl inte såå kallt om man tänker efter,men klär man sig i bommullsvantar och sommarbyxor som jag gjorde får man skylla sig själv.Solen skiner så det är ju skönt.Hoppas att ni får en mysig dag tillsammans.Jag ska på brandutbildning och titta på snygga brandmän.Hejsvejs Mami...

2008-01-23 @ 11:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0