Björnen sover....

i sitt lugna bo. Ja, en ganska bra liknelse med Love måste jag ju säga. Han är nuförtiden som en liten björn. Ibland en snäll björn som lite gulligt säger brum brum.För att sedan, speciellt när han inte får sin vilja igen, bli den stora stygga björnen som säger ROAAR. Det märks att han börjar bli mer och mer medveten om hurvida saker och ting fungerar. Får man inte sin vilja igen ja, då är det bara att bli förbannad så blir det bra igen...han tycker nog att jag är välidgt lätt att manipulera....herregud, hur ska det då bli när han blir stor och för att inte tala om tonåren! Men tills dess hopps jag ju att vi har fått en väldigt bra kommunikation jag och min son, för det är väl det det bygger på, ja, att kunna prata med varandra...jaja, det blir nog bra till slut!

Idag vaknade Love vid halv sju, pigg som en mört och ville gå upp. Men icke sa nicke, alltså jag, vi ligger kvar i sängen och gosar istället, så det gjorde vi tills klockan var mycket och daddycool skulle upp. Smart drag av mig som då kunde somna om medan mina älsklingskillar gick upp och gjorde frulle.

Vädret suger här idag, grått och trist, men vad gör väl det, då vi har en fika inplanerad med Angela och Stellis, KUL! Jag ska således plocka ihop morgonens leksaker och ta fram kläder till Love och mig själv, sen ska jag njuta en kopp te i min ensamhet, eller, tillsammans med min nyinköpta bok som jag införskaffade på bokrean igår! Mammatid har guld i mund....

Så hejDå!
/ kAtAriNa, 4år

Kommentarer
Postat av: Mami

Love får en killkusin, det är ju roligt.Tänk vilket liv det blir när alla grabbarna är i tonåren.Ha det bra, mamma...

2008-02-27 @ 14:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0