Solen skiner!

Japp, idag är det solsken ute, det verkar dock som att det blåser, men vad gör det, huvudsaken är ju att det inte regnar!

Nu har vi precis käka frulle och jag kan höra hur Love busar med mormor, mysigt! Jag ska väl ta och klä på mig snart, för jag och Love ska följa med mormor ut och gå med Scott.

Annars har vi inga planer för dagen, kanske följer vi med mor in till stan sen, jag har ju några ärenden att utföra innan flytten. Tänk, snart flyttar vi och det ska bli såå härligt!

Jag har ett litet projekt som jag ska börja med nu, men det bästa är väl att inget säga, för då blir det säkert inte av , så jag visar er när jag börjat istället! Men jag kan säga att det är något som jag ska göra till vårt nya kök. Vi har faktiskt börjat fixa och trixa lite nu, tex så har vi börjat slipa och måla stolarna och bordet till köket. Chrill är även i full gång med att planera det nya tvbordet som ska göras. Vi har även kommit på vilket tema som ska råda i Loves rum. Oj, vad jag längtar nu!!

Näpp, nu ska jag klä på mig! Kanske ska jag börja lägga in en dagens också....ja, det skulle ju vara roligt att se, när man är gammal och skröplig, hur man såg ut i unga dagar.....jaja, vi får väl se hur det blir med det!

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0