Klaga

Nu ska jag ringa till kommunen och fråga, ett miladare ord än KLAGA, varför dom inte skottar fram trottoarerna upp till mina barns förskola. Jag får liksom gå med dubbelvagnen på en högt trafikerad väg där bilarna/lastbilarna kör väldans fort. Jag går med hjärtat i halsgropen och ber till högre makter att vi inte ska bli påkörda!

Hm...har jag sagt att det är just detta år jag fyller 30... 30=tant eller hur var det?

Nu ska jag klä på mig för vi ska ner till stan och fika med Anna och Vilgot! Så roligt ska det bli!

Hepp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för idag, verkligen jättekul att ses :-) Hoppas det gick bra att ta sig upp för backarna! Kram!

2011-01-13 @ 21:44:10
Postat av: Anonym

Tack för idag, verkligen jättekul att ses :-) Hoppas det gick bra att ta sig upp för backarna! Kram!

2011-01-13 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0