05:25

Det är något magiskt med det klockslaget för det är precis då Lykke vaknar och Love tätt efter. Jag, jo, jag har då varit vaken sen 05 för att bara ligga och lyssna om hon kommer att vakna snart....men samtidigt som det är sjukt tidigt så är jag ändå ganska pigg.

Nu sitter vi och kikar på bolli. Vi ska väl ta och göra frulle snart, känner att det börjar suga i magen på mig. Jag är sjukt sugen på rabarberkräm men jag åt upp det sista, av den jag kokade, igår. Måste åka och hämta hem mera!

Jag var helt bombsäker på att det skulle regna idag när vi klev upp, men icke! Solen skiner trots att det är ganska mycket moln och sen så blåser det såklart. Men när vi käkat frulle, väckt Chrill och klätt på oss, tar vi och går ut. Idag ska vi gå bort till bäcken och kasta lite pinnar vilket både Love och Lykke gillar! Sen när vi har käkat lunch och barnen sover tror jag nog att jag ska ta och baka lite bullar. Jag blev så inspirerad av svärmor som bakade det igår när vi var där och hälsade på.

Pics från Iphonen.


Bilder på kulan,vecka 29, tagna hos svärmor och svärfar.


Love och Lykke


Vecka 29. Flicka eller pojke?!

Nu blir det frulle!

Hepp hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0