Vinterland

Solen skiner himlen är blå och här sitter jag, inne, och tittar på....

Lykke är hemma med oss idag igen, japp feber inatt igen men nu, förhoppningsivs, sjunger nog hennes feber på sista versen!

Just nu sover flickorna, tänk att jag lyckas pricka in så att de sover lunch samtidigt idag igen, lyx! Jag kan således sitta här och bara njuta, käka en chokladpralin och dricka lite bubbelvatten, mammalyx så att det stänker om det!
Jag har även turen att lillasyster hämtar hem Love från dagis idag och det är verkligen guld värt då jag slipper väcka och klä på brudarna massor med kläder osv. Igår hade jag turen att världens bästa grannfru kom över och vaktade de medans jag drog iväg, tusen tack!

Jo, jag får ju inte ofta kommentarer men för några dagar sedan fick jag en kommentar som verkligen träffade rakt i hjärtat. Tack Carina, du gjorde min dag och jag är nog några centimeter längre nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0