Tant

Ja, jag vann ju som sagt radiotävlingen och faktiskt så har jag ingen aning om vad som kommer att komma med posten. Det får bli en överraskning helt enkelt!

Ja, som ni kanske förstår så bor det en liten tant i min 29-åriga kropp och den tanten tycker om att lyssna på p4!

Imorgon är det dags för oss att besöka BVC. Lill ska vägas, mätas och få första vaccinationssprutan. Jag hoppas att hon inte reagerar så mycket på sprutan, det är ju så jobbigt att hon ska bli dålig med feber.

Näe nu sover kidsen och vi ska kika på Robinson. Ja jag ska faktiskt ta och skala mig en apelsin nu!

hepp hepp

Kommentarer
Postat av: Anna

Sprutan gick bra för Vilgot, bara aningen gnällig men ingen feber tack och lov! Hoppas det går bra för er oxå! Kram!

2010-12-16 @ 21:35:49
URL: http://edar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0