Ser ni spegeln i hallen som Christian gjor...

img_6807 (MMS)

Ser ni spegeln i hallen som Christian gjort? Den ska föreställa Jacki O, men ibland, speciellt i det här dunkla skenet, ser det ut som att det är jag. Idag har jag och barnen och min mor gått ner till stan och hem igen, det märks att jag är i slutet av en graviditet då det var väldigt jobbigt att gå hem. På stan inhandlades det två par skor till Love. Ett par innesandaler till dagis och ett par höstskor i goretex. Det är helt galet vad Loves fötter har växt i sommar. Han har nu strl 28/29 i skor, det är två nästan tre storlekar större än han hade i vintras. Btw så har min älskade man lagat bilen, japp han liksom bara bytte bränslepumpen, som sitter i tanken, som värsta bilmekanikern! Kanske borde han ha utbildat sig till det istället för till civilingenjör?! Jaja, gjort är gjort. Men nu när bilen är lagad så kan gärna bebben få komma också, jag är sjukt less nu och Imorgon går jag in i vecka 39, hur galet är inte det då? Alltså det kommer ju bli en smärre chock för oss när det är dags, ska vi verkligen få en till liten bebis?! Trots att jag är less på magen så fattar jag/vi ändå inte att vi ska få en bebis. Äh, nu är det slut på svammel för i kväll! Nu blir det fredagsmys med Chrill, grönsaker och dipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0