Pics

Lite bilder från vår eftermiddag!

Love går balansgång runt vängåvan







En snorig Lykke säger HEJ till publiken!

Som bilderna visar så gick vi ner till stan när ungarna vaknat. Vi hade ju turen att det precis började regna när vi kommit ut, men det ignorerade vi och  gick ner iaf. Vi gick och hälsade på systeryster som jobbade och jag kan ju säga att det inte var mycket folk på stan idag, alla var nog hemma och njöt av ledigheten, för det var tomt.

Hos syrran käkade Love lite mellis som vi köpt med. Sen sprang han runt och tjoade och stojjade, busungen vår! När det var färdigbusat gick vi ut, i hopp om att det slutat regna, och det hade det! Så vi gick och kikade på alla fina drakar som står uppställda lite här och var för att sedan gå till vängåvan och kasta lite stenar samt gå balansgång. Vängåvan var var superkul tyckte Love som såklart inte ville gå därifrån. Men vi lockade honom med att tåget kanske skulle komma när vi korsade rälsen, och trot på sjutton, så kom tåget när vi var vid rälsen! Love blev överlycklig!

Väl hemma lagades det suupergod mat. Kyckling i rödcurry, stark och gott blev det! Mätta och belåtna klädde jag på ungarna och åkte till syster och hälsade på, allt för att Chrill skulle få skriva ostört. Ungarna härjade och busade, det är ändå otroligt vad bra en tvååring och en ettåring leker tillsammans, mysigt att se!

Vi åtta drog vi hem och väl hemma blev det sängen för båda barnen som somnade ganska snabbt så nu sitter jag här. Jag har kikat på bonde söker fru och slösurfat samtidigt, kul kul. Chrille sitter forfrarande och skriver, hoppas han blir klar i kväll. Han sa i förmiddags att han skulle sitta tills att det var färdigt, om så han måste sitta hela natten, för nu vill han få det klart så han kan umgås med oss resten av helgen.

Jada jada jada, jag bara svammlar en massa så jag ska nog sluta nu.

Natta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeej underbara!!

VART har du fått tag på Lykkes underbara blommiga tyg och det prickiga liksaå, Meee like!

Allt bra annars? Här är det på topp!



Kram på dig / er

2009-05-21 @ 22:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0