Dags att släcka lampan....

Nu är det faktiskt dags att gå och lägga sig. Jag känner mig dock inte trött men det är ju faktiskt en dag imorgon också. Jag tror banne mig att vi ska skjutsa Chrill till jobbet för att sedan åka ut till mor och far för att besöka kyrikset där. Mamma skulle komma hem runt 12 imorgon så då kan vi ju käka lunch tillsammans då, och kanske gå ut och gå på en liten prommis också! Ja, så får det bli! Detta innebär ju att jag måste förbereda inför morgondagen och packa iordning skötväska samt lägga fram kläder till båda barnen. Ja, ju mer jag förbereder ikväll desto smidigare går det imorgonbitti när tiden när knapp.

Idag har vi softat. Vi sov länge, typ till åtta alltså nio efter att ha dragit fram klockan, skönt att sova länge! Sen klädde vi på oss, käkade frulle och gick ut i snön.

Det snöade som attans på förmiddagen när vi var ute på prommis. Först åkte Love snowracer men sen blev han trött och ville åka vagnen, så efter fem minuter sussade han sött i vagnen. Då mötte vi upp P och W för en prommis. Vi gick omkring här på södermalm och östermalm och kikade hus. På varje gata fanns det ett hus som jag ville ha.....JA, jag vill ha hus nu!! Men men, i sinom tid så....

Nu har Christian precis burit ut vagnen till bilen, allt för att få det att gå så smidigt som möjligt i morgonbitt, så jag skan nog ta och borsta gaddarna och hoppa i säng!

Jo, mami, papi, syster och Sigge kom hit och fikade efter middagen. Love tyckte att det var superkul att de var här och hälsade på! Han lekte så mycket och var helt slut när de åkte hem. Så det blev en tidig kväll för Lovegos. Han är fortfarande inte världens piggaste kille, alltså han är ju inte sjuk utan bara orkeslös så han blir nog hemma med mig hela veckan, ja vi skippar dagis denna vecka. Vi kommer ju att gå på kyrkis mån, tis och fre istället!

Näpp, dags att borsta gaddarna!

Natti!
Mina fina ungar!

Bus i Lykkes säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0